Якщо раніше торгівля одягом секонд-хенд не поспішаючи та із значними затримками повторювала загальні тенденції класичної роздрібної торгівлі, яка широкими кроками входила в сферу онлайну, то зараз, отримавши кілька сильних поштовхів, зробила великий скачок. Особливо відчутним фактором стала коронакриза, яка поставила на межу виживання традиційний рітейлінг. Локдауни, карантини вихідного дня, усілякі червоні та помаранчові обмеження серйозно понизили купівельну активність. Чудові торгові дні, коли десятками і сотнями покупці товклися в магазинах, розбираючи свіжий завоз, залишили лиш спогади.
Читати далі...
Введіть Ваше ім'я і телефон і ми зв'яжемось з Вами, щоб оформити замовлення