EuroMix - Поради тим, хто збирається відкрити магазин одягу секонд-хенд

Склад секонд-хенд Україна
Україна Росія

відкрити секонд хендЯк відкрити
секонд хенд

дитячий секонд-хендДитячий
секонд-хенд

сортований секонд хэндСортований
секонд хенд

оригінал second hand АнгліяОригінал
секонд хенд

Сезонний секонд хендСезонний
секонд хенд

спортивний second handСпортивний
секонд хенд

Домашній текстиль second handТекстиль
секонд хенд

Секонд хенд взуттяВзуття
секонд хенд

прайс second handПрайс-лист
секонд хенд

нові поступлення second handНові
поступлення

гуртовий склад секонд хендГуртівня
секонд хенд

розсилка прайсів секонд хенд Отримувати новини і прайси поштою прайси секонд хенд поштою
підписатись
підтвердити
нагадати пароль
відмовитись

Бізнес з нуля, або як відкрити секонд хенд.

Я, коли чую фразу «бізнес з нуля» від когось, намагаюсь зрозуміти, хто переді мною: аферист, романтик чи представник відомої канадської компанії...
Читати далі >>>

Огляд українського ринку одягу секонд-хенд.

Читаючи вивіски "Одяг з Європи", "Дешевий одяг" и т.п. на кожному кроці, багато хто вже помітив цю тенденцію та нею скористатись...
Читати далі >>>

Що таке секонд хенд. Історія появи та розвитку.

Поняття "секонд хенд" в сучасному розумінні з'явилось більш ніж сторіччя тому. З початку, з метою допомоги бідним...
Читати далі >>>

Класифікація та види секонд-хенд.

Звичайно, не існує єдиної системи класифікації секонд хенду, кожен постачальник намагається винайти свої унікальні види...
Читати далі >>>

Бізнес секонд-хенд - як це працює


Економічні передумови

В умовах сучасної економічної кризи, якій (принаймні, у нас в країні) і кінця краю не видно, організувати свій бізнес стало, якщо не зовсім нереально, то вже точно дуже важко. І справа навіть не у відсутності банківських кредитів та програм розвитку малого бізнесу, а в простому зниженні обсягів споживання, викликаного збіднінням населення.

Не будемо розвивати цю тему, просто відзначимо, що продати що-небудь стало дуже складно. І тут, як звичайно, теж є своє "але"! Є групи товарів, які споживач не може не купувати. Це так звані товари першої необхідності, до переліку яких входять продукти харчування, ліки, предмети гігієни, одяг і взуття і т.п. У цих галузях з приходом кризи теж відбулися серйозні зміни, але їх природа трохи інша - відбувся зсув попиту в більш дешеві сегменти. Але якщо в торгівлі продуктами харчування та їм подібних в основному відбулося заміщення вітчизняними дешевшими аналогами, то в сегменті одягу нашому і так не особливо балуваному покупцеві відступати далі нікуди - залишається лише задовольнятися результатами праці великого китайського народу.

А що робити, якщо не хочеться ходити у футболках, що линяють після першого прання, кросівках, що розповзаються, куртках, які втрачають форму після тижня носіння, і джинсах, у яких витягуються коліна на другий день? І тут на допомогу приходить вже майже забутий з 90-х «секонд-хенд». Багато хто ще морщиться при цьому слові, особливо чоловіки, але тим не менше нишком вдома міряють речі, принесені дружиною з «стоку» (цим словом часто підміняють «секонд-хенд» бажаючі обдурити себе). І, спостерігаючи відкриття в кожному місті десятками і сотнями магазинів секонд-хенд і стоків, вже однозначно можна сказати, що «секонд» увійшов у наше життя. Я не буду розповідати душевних історій про мерседеси під магазинами секонд-хенду і вибивати сльози розповідями про зірок, що там одягаються, скажу лише одне - в гардеробі більшості українців є хоча б одна річ секонд-хенд.

Бізнес з нуля

Я, коли чую фразу «бізнес з нуля» від когось, намагаюся визначити, хто переді мною: аферист, наївний романтик або представник відомої канадської компанії, що по суті є щось середнє. Почати бізнес, не вклавши в нього грошей, неможливо! Впевнений, що знайдуться багато бажаючих зі мною посперечатися, сподіваюся, що це романтики ...

Але, бізнес, який можна почати з невеликими вкладеннями часто порівнянними з двох-трьох місячними бюджетами середньої сім'ї, я особисто відношу до поняття «бізнес з нуля». Торгівля секонд-хендом це і є той варіант, коли потрібно тільки трохи грошей і особисту участь. Особливих знань тут не потрібно, а початкові витрати на відкриття невеликого магазину становитимуть від 2 000 доларів. Звичайно все залежить від розмаху, але при бажанні і, роблячи деякі нескладні речі своїми силами, можна в цю суму вкластися. Головне не попастися на вудку благодійнику-шахраю, який переконає вас, що для початку потрібно взяти у нього 2-3 тонни відмінного німецького оригіналу, і тоді Вам буде щастя.

Бізнес-план магазину секонд-хенд

Бізнес-план магазину секонд-хенд, допоможемо, налагодимо - весь рунет останнім часом рясніє цими словами і всілякими їх комбінаціями. Тисячі людей стоять у черзі, щоб допомогти Вам відкрити магазин секонд-хенд саме у вашому унікальному місті, районі, мікрорайоні. Чи вірите? Можете не відповідати, тому що на пошукових серверах запитів на ці ключові слова на порядок більше. А мені цікаво, якщо Ви зібралися відкривати магазин цього напряму, навіщо Вам бізнес-план? Ні, ну якщо хочете випустити акції свого магазину або взяти в банку кредит на розвиток, тоді звичайно, а якщо збираєтеся працювати і продавати, то Вам не потрібен бізнес-план, потрібні лише кілька цифр та знання кількох речей. На них я і хочу звернути Вашу увагу нижче.

Основні фактори успіху магазину секонд-хенд

Хотілося б почати зі СВОТ-аналізу. Жарт. Скільки не аналізуй, успіх магазину секонд-хенд в основному залежить від трьох «М»: місце, місце, і ще раз місце. Знову ж таки знайдеться багато фахівців маркетологів-мерчендайзеров, які спробують переконати Вас у тому, що можна розкрутити будь-яке місце за допомогою реклами, і з задоволенням в цьому допоможуть (за Ваші гроші), і, можливо, це навіть буде мати ефект, але, в цей час Ваш конкурент на більш зручному місці буде заробляти гроші, не вкладаючись в рекламу. Тому, не наступайте на чужі граблі, краще відразу витратьте час на пошук гарного місця. Основний критерій - пішохідний потік повз двері магазину - вимірюється легко, стоїмо і рахуємо людей, що проходять. Наявність зупинок громадського транспорту вітається. Так, і обережно ставитеся до приміщень в самому центрі міста, часто магазин з втричі меншою орендою в спальному районі міста дає набагато більший оборот.

Другий значимий фактор майбутнього успіху - товар, а точніше його співвідношення ціна-якість. Як правило, коли вам будуть розповідати про оптимальне співвідношення ціна-якість, розумійте, що це означає л..но, але дешево. Відразу усвідомте собі, що є два види товару: хороший і дешевий. Середнього не дано, але завжди є можливість взяти і одного й іншого. Від того, який товар буде в магазині зі старту, на другу половину залежить успіх магазину. Детальніше асортимент магазину ми розглянемо далі. Зараз головне зрозуміти одне - якщо Ви помилилися з вибором постачальника і товару, то сушіть весла. Розкажу вам по секрету, в інтернеті купа оголошень з пропозиціями оптових поставок англійського оригіналу партіями від тонни за ціною нижчою від двох доларів, при покупці якого Вам максимум дадуть переглянути один мішок і розкажуть про те, що секонд-хенд - це лотерея. Це на 90% т.з. одноразові торговці мотлохом. Вони знають, що вдруге Вас не побачать і тому намагатимуться «втюхати» за цей один раз якнайбільше. Нормальний постачальник не буде обмежувати вас в партії товару і не буде забороняти переглядати товар, в розумних межах, звичайно. У нього не буде мотлоху, з причини, описаної класиком: для того, щоб продати щось непотрібне, треба спочатку купити це саме непотрібне. Так, і ледь не забув, англійського оригіналу на Україні за півтора долара не буває в природі.

Відкриття магазину секонд-хенд

Отже, ми знайшли приміщення, домовилися з постачальником, що далі? Давайте коротко пройдемося по основних діях.

Ремонт приміщення. Не раджу особливо заморочуватися, тому що стояки з вішаками і так повинні закрити всі стіни, можливо хіба що трохи освіжити побілку.

Торгове обладнання - звучить вагомо, пропозицій купа, ціни різні. Реально, потрібні тільки трубки, на які можна вішати плічка з одягом, кілька полиць і пара-трійка кошиків. Найпростіший варіант, якщо можливо, використовувати стіни, а краще за все, пройдіться по працюючих магазинах секонд-хенду, не забувайте про правило велосипеда. До речі, не раджу опускатися до торгівлі з ящиків і коробок.

Реклама - варіантів море, тих які хочуть допомогти ще більше. Ніхто Вас не обмежує у виборі каналів реклами, але для початку доцільні три основних канали:

- Зовнішня візуалізація приміщення, чи то пак вивіска, будь-яка на Ваш смак, аби була помітна, корисно ще поставити штендер, по-простому «спотикач»;

- Рекомендаційна реклама, через кожного задоволеного клієнта;

- Безадресна розсилка по довколишніх будинків, варіанти від розноски роздрукованих на принтері листівок по поштових скриньках сусідніх будинків, до роздачі промоутерами типографських флаєрів.

Перерахованого вище для початку вистачить, а далі вирішуйте самі, якщо правильно зробите все описане вище, часу на інше не залишиться.

Ціноутворення та товаропросування - все у Ваших руках, обмежуся лише перерахуванням основних методів:

- Продаж речей на вагу з фіксованою ціною за кілограм, частіше використовується при торгівлі дешевим секонд-хендом;

- Продаж на вагу із змінною ціною, наприклад в день завозу 50 грн / кг і далі зі зменшенням до 10 грн / кг - дуже ефективний метод для товару середньої категорії;

- Продаж за фіксованою ціною за річ - кожна річ оцінюється і позначається цінником - досить трудомісткий але ефективний метод для торгівлі середнім і дорогим секонд-хендом;

- Комбінації в різних пропорціях перерахованих вище методів. Універсального рішення немає, вибір за Вами, можу тільки відзначити одну закономірність: чим дешевше товар тим ближче до ваги, чим дорожче - до цінників.

Продавець - рішення по персоналу приймати особисто Вам. Традиційно, секонд-хенд вважається сімейним бізнесом, тому що дуже складно контролювати і вести облік товару, в будь-якому випадку, по-перше, бажано, щоб це була людина, якій Ви довіряєте, а по-друге, хоча б для початку, потрібно особисто постійно знаходитися в магазині. Завдяки останньому, зможете вивчити попит, усунути недоробки, «обжити» магазин.

Ось тепер вивіска висить, плічка чекають, продавець в нетерпінні.

Купівля товару, формування асортименту

Знову ж таки, тут Вам доведеться взяти відповідальність за прийняття рішення на себе, я лише спробую описати можливі варіанти і основні принципи.

По-перше, у торгівлі секонд-хендом ми маємо справу з специфічною і нерівномірною структурою попиту. Наприклад, на п'ять жіночих речей продається в кращому випадку одна чоловіча, але, в будь-якому випадку, Вам доведеться особисто вивчати структуру попиту у Вашій місцевості. По-друге, у виборі між дешевим і хорошим товаром, доведеться перепробувати різні комбінації, але повністю відмовитися від одного або другого не вийде без втрати частини клієнтів. Необхідна кількість товару для відкриття магазину обчислити нескладно - це близько 10-15 кг на квадратний метр приміщення (оригіналу більше, сортування менше) і не забуваємо, що мінімум раз, а краще два рази на тиждень доведеться довозити товар, а значить необхідно мати товар про запас.

Найважче буде зробити вибір між торгівлею оригіналом і сортуванням:

Оригінал - у нормального постачальника Ви купуєте оригінал, який надходить безпосередньо з місця, де його зібрали без відбору і сортування. Якщо товар прийшов з багатого міста / району / країни, то висока ймовірність того, що там будуть нові речі з цінниками і речі без зносу, модні та ексклюзивні речі. Самий якісний оригінал надходить з північних районів Англії і Шотландії, хоча думок з цього приводу багато, але є одна закономірність - чим країна ближче до нас, тим нижча якість. Відносно невисока ціна оригіналу затьмарюється ризиками, такими, як отримати високий відсоток неліквіду і сміття або відкласти на склад більше половини несезонних речей і на тривалий час заморозити кошти.

Сортування - різні види сортування за різними критеріями спочатку можуть Вас заплутати, але надалі Ви будете чітко знати свої потреби, тут вже, не спробувавши, не дізнаєшся. У роботі з сортуванням не може не радувати той факт, що завжди можна взяти те, що потрібно і в потрібній кількості (не забуваємо про нерівномірність попиту), та й сміття і рвані туди поважаючий себе постачальник пхати не стане. Сортування бувають за типами (куртки, футболки, джинси і т.п.), якості (від екстра то дрантя), гендерних та віковими типами (дитячий, жіночий, чоловічий) і різні їх комбінації (наприклад зимовий дитячий екстра мікс) і для новачка тут дійсно легко заплутатися, тому доведеться просити поради у постачальника, дивитися й пробувати. До речі, раджу обережно ставитися до всяких супер-екстра, крем-шопам та інших супер-пупер сортувань, тому що часто за красивими назвами з позахмарною ціною намагаються продати звичайний перший сорт. Хочу відзначити той цікавий факт, що на сортувальних фабриках в Європі часто неможливо нарахувати такого розмаїття градацій якості, як у багатьох наших оптовиків, і виникає слушне запитання: звідки ж вони беруться?

Одразу попереджаю, що вибравши тільки торгівлю оригіналом або сортуванням, рано чи пізно вам доведеться шукати друге, а тому найкраще зі старту сформувати асортимент магазину навпіл з сортування та оригіналу, а потім добирати те, що буде краще продаватися.

Всі тонкощі і нюанси цього бізнесу в цьому коротенькому опусі я, звичайно ж, описати не міг, але сподіваюся, що тепер ви не з голими руками підете у Ваш перший бій - розмову з потенційним постачальником і не поповните ряди горе-бізнесменів, які купили товар, а торгувати так і не почали.

І на закуску я залишив найсмачніше:

Фінансові розрахунки

Якщо Ви працюєте у податковій інспекції, то настійно просимо Вас залишити сайт)).

Розрахунок рентабельності можна робити по-різному, але цифра на виході як правило не менше 30-50%, я маю на увазі чистий прибуток на загальні затрати, в яких вже враховано непродані залишки, які не повинні перевищувати 30%. Собівартість товару складе 30-35%. Раджу відразу розрахувати суму загальних витрат в день, для того, щоб визначити точку беззбитковості - наприклад при середньоденних витратах 220 грн магазин повинен вторгувати 440 грн, щоб їх покрити, все, що вище - вже прибуток на 50%.

Як казав один мій знайомий, поки я не розповів тобі про це, відповідальність за твоє рішення лежала на мені, тепер ти це знаєш, а значить відповідальність вже на тебе ...

© Voglas


© Secondhand.uz.ua | використання матеріалів можливе лише з посиланням на джерело

EuroMix second hand on Facebook
Прайс-лист Контакти Новини Фото Відео Про секонд-хенд Доставка
sale@secondhand.uz.ua . тел.: 099-464-00-04 . 067-464-04-04 . 068-142-44-44 . 063-683-21-91
© 2009-2015 EuroMix. All Rights Reserved. Designed by Voglas. Használtruha